Eenvoudig bankieren

Steeds meer mensen vinden digitaal bankieren te ingewikkeld. De ervaringsdeskundigen van Steffie melden vaak problemen.

Te veel mogelijkheden

Steffie heeft onderzoek gedaan. Er zijn te veel apps en mogelijkheden. De webpagina's zijn veel te druk. Mensen zijn bang om iets verkeerds te doen en hebben daardoor stress.

De bankkantoren zijn bijna allemaal gesloten en het duurt vaak heel lang voordat je iemand aan de lijn hebt die je kan helpen.

Hou het simpel

Steffie roept banken daarom op om eenvoudige versies van apps en websites te maken voor verschillende groepen mensen. Maak gewoon een eenvoudige app met rustige schermen waarmee je bijvoorbeeld alleen kan betalen. Meer niet.

Voorbeeld

Steffie heeft een voorbeeld gemaakt op Eenvoudigbankieren.nl. Op deze website wordt op een makkelijke manier uitgelegd wat digitaal bankieren is en leer je hoe je kan betalen.

Ook leer je hoe je de Rabo Scanner moet gebruiken en hoe je veilig online kunt bankieren.

Steffie helpt met digitaal bankieren

Steffie op social media

Volg mij of word vriend en je weet alles als eerste!

Facebook Twitter Instagram

Nieuwsbrief

Ontvang vier keer per jaar mijn laatste nieuwtjes!

Aanmelden